-
Reklamacje i zwroty
Klient ma prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny. Towar nie może być używany oraz posiadać komplet metek.
Klient może odesłać towar we własnym zakresie, na adres:
Salemandra
Angelika Wieczorek
Toruńska 47/48
87-800 Włocławek
Klient może odesłać towar również za pomocą oferowanych poprzez nas form dostawy, po wcześniejszym kontakcie zostanie wygenerowana etetykieta zwrotna. Opłata:
Do zwracanej paczki bardzo prosimy dołączyć formularz zwrotu o treści:
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca
uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Salemandra Angelika Wieczorek
Toruńska 47/48 87-800 Włocławek
adres e-mail: salemandraoutlet@gmail.com
- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym
odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) / o świadczenie następującej usługi(*):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
..............................................................................................................................................................................
- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.
Klient może odesłać towar we własnym zakresie, na adres:
Salemandra
Angelika Wieczorek
Toruńska 47/48
87-800 Włocławek
Klient może odesłać towar również za pomocą oferowanych poprzez nas form dostawy, po wcześniejszym kontakcie zostanie wygenerowana etetykieta zwrotna. Opłata:
OrlenPaczkaWysyłka do automatu paczkowego Orlen paczka | 9,00 zł |
Paczkomaty InPostPrzesyłka nadawana za pośrednictwem paczkomatów InPost | 12,00 zł |
Poczta PolskaWysyłka pocztą polską, paczka ekonomiczna | 15,00 zł |
KurierDpd | 14,99 zł |
Do zwracanej paczki bardzo prosimy dołączyć formularz zwrotu o treści:
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca
uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Salemandra Angelika Wieczorek
Toruńska 47/48 87-800 Włocławek
adres e-mail: salemandraoutlet@gmail.com
- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym
odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) / o świadczenie następującej usługi(*):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
..............................................................................................................................................................................
- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.